Story Of Many People!

P.S This post is Scheduled, I’ll be right back next month.:)
P.P.S I am missing you guys! I’ll be back soon.. till then have a look on this👇⬇🔻
image

Yes Buddy you need to move on with life..
You just can’t connect the dots looking only backwards you have to look forward.
We just can’t keep on dwelling in the past.

Please don’t judge people, we all have stories that the other person is not knowing.
Everybody your friend who doesn’t want to tell you if he/she has some problem, your colleague who wears this mask of being good to all,even people like the person sitting next to you in your bus or train,or the servant which you have in your house or office, or the person you just passed by;yes everybody has something or the other going on in their life but they rather choose to smile and don’t give a shit!
Rise~Smile~Repeat!:)

Advertisements

49 Comments Add yours

    1. AKIRAA says:

      Yeah!
      Be happy always! 🙂

      Liked by 2 people

  1. priyankamoraes says:

    Well said and absolutely true.

    Liked by 3 people

    1. AKIRAA says:

      Yeah! By the way thank you so much! 😀

      Liked by 2 people

  2. shiivani says:

    True.

    Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Yeah! 🙂

      Liked by 1 person

    1. AKIRAA says:

      Hey I am sorry but your comment is not visible!

      Liked by 1 person

    2. AKIRAA says:

      Hey I got it!

      Liked by 1 person

    3. AKIRAA says:

      You’re welcome!! 😀
      By the way thank you so much for stopping by my blog! 🙂

      Liked by 1 person

  3. mihrank says:

    Kindly support me on Facebook Fan page. Appreciate if you could please ‘like’ my page :

    https://www.facebook.com/MihranKalaydjianPianoMelodies

    And my twitter page:

    Thank you so much and I wish you always the best,

    Mino

    Liked by 1 person

    1. AKIRAA says:

      Hey Mino!
      Yes I’ll do that ASAP! :))

      Like

  4. Sarang says:

    Wonderful Akiraa! Great thought!

    Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Thank you so much Sarang! :D<3

      Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Hey Hey i am not preaching! I am just trying to help and motivate people to LIVE!

      Keep Smiling!! :))

      Liked by 1 person

      1. Josh Wrenn says:

        Oh no, whatever the lack of religious connotation, that is gospel right there. When we say preach on in my circles, it has nothing to do with preaching for real!

        Liked by 2 people

      2. AKIRAA says:

        Ohkay Ohkay As you say!
        *Hands down*

        Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Hey thanks a ton man!!

      Keep Smiling! :))

      Liked by 2 people

  5. Ashish kumar says:

    Great post. The quote says everything… Life is all about moving on… 🙂

    Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Hey long time,eh!
      Thanks a ton for supporting me in each and every step!! 🙂

      Thanks again!
      Keep Smiling! 🙂

      Liked by 2 people

  6. London Blogger says:

    great post and great advice…made me realise something so thanks 🙂

    Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Hey thank you so very much..
      Happy to help and Glad it helped you in some way!!

      Keep Smiling! :))

      Liked by 1 person

      1. London Blogger says:

        😀😀😀😀😀

        Like

  7. sulagno13 says:

    that was something i would call as awesome 😀

    Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Hey thanks a ton man!!
      You’ve really great! 😀

      Liked by 2 people

      1. sulagno13 says:

        hahaha hats off to you girl 🙂

        Liked by 2 people

  8. thanx dats amazing nd damn true
    even i kp smiling all da tym nd every1 thinks i hv nthn dats penetrating me inside:)
    stay blessed

    Liked by 1 person

    1. AKIRAA says:

      Oh yes.. Depends on you if you wanna show your Anger or your Smile!

      Keep Smiling! :))

      Liked by 1 person

  9. Himali Shah says:

    Perfect !!! Miss you loads 🙂

    Liked by 1 person

    1. AKIRAA says:

      Hey sweetheart thanks a lot and yes I am back!!! I hope you’re well too.. 😃

      Like

  10. theonlysup says:

    The best I read today

    Liked by 1 person

    1. AKIRAA says:

      Hey thank you so much!! ☺

      Liked by 1 person

  11. moonmaenad says:

    life is I river…past present future flow together…smile if ya wanna smile, cry if u wanna cry, remember cuz we need to sometimes… life is not oerformance Art..am I right???!

    Like

  12. moonmaenad says:

    “life is a river” I meant..and “life us not performance art..”…in addition to aforementioned comments, be truthful..express what u really feel, who u really are…it saves time and trouble

    Like

  13. Beparvah !! says:

    Come soon , missing your writing s. After a long time.. Happy tho see this post
    This write up will certainly help many…
    Thank you for sharing!!

    Liked by 1 person

    1. AKIRAA says:

      Hey I am back and thanks a lot!!! 😀
      Keep Smiling! 🙂

      Liked by 1 person

      1. Beparvah !! says:

        Welcome!!!!

        Liked by 1 person

  14. We’re all protagonists in our personal drama. But being shitty to the extras means your just a shitty extra in someone else’s drama…

    Like

    1. moonmaenad says:

      as long as youre Union tho you’ll still get your paycheck…extras have much more flexible hrs. and r seldom prone to terrible reviews, that’s a plus…and being a protagonist in anyone’s drama is vastly overrated..its waaaay more fun to be a stagehand…or playwright.😉😎😸👏🏼🙌🏼👍🏽👌🏽

      Like

      1. Yeah… I was thinking more along the lines of impro drama, so playwrights are limited to character creation and stagehands to mood setting. Also, impro drama hasn’t really taken off commercially, so try finding a Union for that

        Like

      2. moonmaenad says:

        fortunately Im neither an audience nor participant in that particular performance endeavor…😉😎✨💫🎭🎭🎭

        Like

  15. wwwpalfitness says:

    Reblogged this on wwwpalfitness.

    Like

  16. bblake10 says:

    Hurry back! You’re missed!

    Liked by 1 person

    1. AKIRAA says:

      Hey sweetheart I an back!!!

      Liked by 1 person

  17. BroadBlogs says:

    “Please don’t judge people.” For sure! Thanks.

    Liked by 2 people

    1. AKIRAA says:

      Yes that’s what we really need..

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s